Lokalleie for Dronningen Selskapslokaler
Alle bryllup kr 18.000 i høysesong fredag eller lørdag
Fra 35-60 pax | Fra 61-100 pax | |
Lavsesongoktober-april | Kr 9 500 | Kr 12500 |
Høysesong mai- september | Kr 12500 | Kr 15000 |
Hverdager / søndager | Kr 6 000 | Kr 8 000 |
Styrerom | Kr 2 000 | n/a |
10 % rabatt på leien for KNS medlemmer.
Servitører
Servitør: kr 395,- pr. time
Hovmester: kr 450,- pr. time
Oppvask: kr 325,- pr. time.
Det vil bli fakturert kr 600,- for 1 stk taxi til personal inn til Oslo sentrum for arbeid etter at siste offentlige transport har gått.
Serveringspersonal ankommer ca 2 timer før gjestene - for oppdekk og klargjøring til hvert arrangement/ selskap.
Hovmester og 1 servitør vil ved større arrangement starte 3 timer før, for klargjøring av ekstraordinære ting (terrasse, peisestue, gavebord, bretting av servietter, rigging til borddoppsett i spisesal osv).
Kokk
Det vil bli fakturert ekstra for kokk for arrangementer færre enn 40 personer på kr 4.500,-
Vask av lokalet etter bruk
Kr 2.500,- for hvert arrangement
Serviceavgift
Håndtering og fjerning av tomgods, papp og søppel etter drikkevarer
Kr 2.600,-
Kaker
Kaker kan man ha med selv.
Bryllupskaken bestilles dog gjennom Sverre Sætres Konditori.
Ta kontakt direkte: http://sverreskonditori.no eller på
post@sverresaetre.no tlf +47 22 44 54 00
Pga samarbeid mellom Sværre Sætre og GodtSelskap vil dere få 10 % på bryllupskaken
Levering av kaken avtales direkte mellom Sverre Sætres Konditori og Dronningen -
så dette behøver dere ikke tenke på.
Kaffegjester
Det vil bli fakturert kr 250,- pr kaffegjest som inviteres etter middag
Vielse på Dronningen
Kr 2.500,- for omrigg/ opprigg og klargjøring av peisestuen for vielse inklusive blomsterbukett
Menymøte
I god tid før deres arrangement ønsker vi å ha et menymøte med dere. Da går vi gjennom alle detaljer sammen vedrørende meny, vinvalg og forslag til innkjøp, mengdeberegning av øvrig drikke, vielse, tider, borddekking, bordplassering, kjøreplan, blomster/ farger, gavebord, kakebord osv.
Dere tar selv kontakt for å avtale dette. Vi ønsker et menymøte helst senest 3 mnd før, men gjerne også så lenge som 6-9 mnd før – spesielt ved bryllup.
For firmafester kan dette avtales på tlf – eller pr epost.
Musikk
Dronningen har et musikkanlegg som kan benyttes. Det er mulighet for tilkobling av både Ipod/ MP3 og laptop. Det anbefales å ha med egen phono-kabel med mini-jack.
Dronningen står ikke ansvarlig for å fremskaffe nytt anlegg om noe skulle skje under kvelden.
Levende musikk eller band må avtales direkte med oss – gi beskjed i god tid.
Ved leie av DJ, må DJ selv medbringe alt av eget utstyr.
Åpningstider
Fredager og lørdager:
Dronningen stenger all musikk og servering kl 02.00 – alle må forlate lokalet innen kl 02.30
Hverdager:
Bar og musikk stenger kl 01.00 – alle gjester må forlate lokalet innen kl 01.30
Levering av drikke og annet utstyr til Dronningen
All levering av drikke skjer i utgangspunktet dagen før ditt arrangement kl 12.00 - eller etter egen avtale. Det er ikke anledning til å stå parkert på oppstilte private p-plasser utenfor Dronningen (disse plasser tilhører Sundt AS)
Det henvises til å stå parkert ytterst på broen ved levering (av/på lessing). Vi har sekketralle til utlån.
Det er dessverre ikke anledning til å bestille vinlevering direkte fra Vinmonopolet til Dronningen. De benytter seg kun av Bring – og har ikke faste leveringstider – og bærer ikke varer opp til Dronningen.
Fyrverkeri inkl kinesiske lykter
Det er totalt forbudt med all form for fyrverkeri på Dronningen. Dette inkluderer også innendørs og utendørs bruk av serpentiner/ ris osv
Røyking
Det er kun tillatt å røyke ute på terrassen. Det er ikke tillatt å kaste sneiper eller annet i vannet/ på terrassen under – det henvises til askebeger(også ved bruk/ kast av snus henvises det til bruk av askebeger).